Cenová a licenční politika

Platba za licenci je jednorázová. Ročně platíte pouze údržbu a servisní podporu.
Servisní podpora
Údržbu programu a servisní podporu Vám poskytujeme na základě servisní smlouvy, což je smlouva o údržbě programu uzavíraná na dobu 12 kalendářních měsíců. Servisní smlouva je po uplynutí této doby automaticky obnovována na další období, pokud si zákazník nepřeje jinak. Tuto smlouvu máme uzavřenou s 99% našich zákazníků.
Co Vám v rámci servisní podpory poskytneme?
- telefonický servis HOT-LINE k programu WinMed®²
- vzdálená on-line podpora k programu WinMed®² prostřednictvím internetu
- poskytování nových verzí programu
- úpravy vynucené změnou legislativy
- aktualizace číselníků
- aktualizace číselníků z internetu
- rady a tipy k odstranění závad způsobených chybnou obsluhou, chybou počítače, výpadkem proudu atd.
Kompletní ceník je k dispozici ZDE
Nebaví Vás studovat ceníky? Vyžádejte si zaslání nezávazné kalkulace na míru!
Nějaký software už máte? Nevyhovuje Vám, a rádi byste ho změnili? Zaujala Vás naše nabídka a máte zájem o další informace?
Kontaktujte nás na telefonních číslech +420 388 310 863, +420 388 310 864, na emailu info@dataplan.cz, nebo vyplňte TENTO FORMULÁŘ a my se Vám obratem ozveme.